Returnering og ombytning

P√• denne side kan du l√¶se, hvordan du returnere en varer du har k√łbt, samt hvilke muligheder vi tilbyder i forbindelse med returnering og ombytning.

Vi g√łr det nemt for dig at returnere, da vi vedl√¶gger returlabels i pakkerne. S√• du skal blot s√¶tte den p√• pakken og aflevere den i en GLS-pakkeshop n√¶r dig. Det koster 45kr at bruge returlabelen som fratr√¶kkes dit returbel√łb.

RETUR STEP-BY-STEP

TRIN 1

Udfyld bagsiden af vedlagte f√łlgeseddel*

TRIN 2

Find den vedlagte returlabel frem

TRIN 3

Pak returseddel sammen med returvarer.

TRIN 4

Sæt returlabel på pakken og aflever i GLS pakkeshop.

*Hvis du har mistet din f√łlgeseddel, s√• vedl√¶g en note om hvad du √łnsker der skal ske.
Er din returlabel bortkommet, så kontakt os.

Du kan selvf√łlgelig ogs√• komme forbi vores butik p√• Amager og bytte eller returnere.

Se vores åbningstider her.

Hvor lang tid tager det?

BEHANDLINGSTID


Vi g√łr vores absolut bedste for, at du ikke skal vente for l√¶nge, men der kan g√• op til 14 dage fra du afsender til vi behandler din retur.

Jeg vil ombytte, hvordan får jeg mine nye varer hurtigst?

HURTIG OMBYTNING

Ved ombytning skal du:

1. Foretage et nyt k√łb med den √łnskede vare.

2. På retursedlen noterer du dit gamle og nye ordrenummer, så vi ved, at der er tale om en ombytning.

 

Når vi behandler dine returvarer, vil vi indsætte pengene på din konto inkl. fragt for den nye vare du bestilte, fratrukket de 45kr for brug af vores returlabel.

På den måde betaler du returfragt mens vi betaler leveringen til dig. 

OBS: Har du bestilt et produkt p√• tilbud i din f√łrste ordre og √łnsker at bytte samme style til anden st√łrrelse/farve og produktet ikke l√¶ngere er p√• tilbud, er det vigtigt at du efter du har gennemf√łrt din nye bytteordre, skriver en mail til kundeservice: kundeservice@mamamilla.dk

I mailen informerer du os om ordrenummeret p√• din nye bytteordre, s√• vi kan rette prisen til p√• din nye ordre - s√• du naturligvis f√•r byttevaren til samme pris som ved dit f√łrste k√łb:)¬†

 

Du kan også vælge at ombytte din vare direkte i vores showroom på Amager inden for vores åbningstid.

Hvilken adresse skal jeg sende det til?

ALTERNATIV: SEND SELV


OBS: Dette er kun til hvis du vælger at sende selv, i stedet for at bruge vores vedlagte returlabel

Du skal sende til MamaMilla, Fuglebækvej 3a 1. sal, 2770 Kastrup

 

BEMÆRK - Hvis du sender selv, skal du sende med omdeling til os, da vi ikke afhenter pakker på posthus eller ved pakkeshops. Du kan heller ikke bruge DAO

Hvad g√łr jeg hvis jeg fortryder mit k√łb?

FORTRUDT K√ėB


Hvis du fortryder dit k√łb kan du g√łre det inden for de f√łrste 14 dage efter du har modtaget pakken.

 

Er de 14 dage (og max 60) g√•et, s√• bliver dit tilgodehavende sendt til dig i form af et gavekort til MamaMilla (2 √•rs l√łbetid).

 

Ved returnering, skal varen v√¶re ubrugt og sendes tilbage i original emballage, eventuel kampagne gave skal ogs√• sendes med, da de ofte er k√łbsbetinget.

Jeg har modtaget en forkert eller defekt vare, hvad g√łr jeg?

FORKERT / DEFEKT VARE


Hvis vi har sendt dig noget forkert, s√• tag fat i vores kundeservice f√łr du sender retur (medsend billeder/video ved reklamation), enten p√• kundeservice@mamamilla.dk eller via vores livechat p√• hjemmesiden eller p√• tlf: 71 99 23 86

 

- Husk at have dit ordrenummer klar.

Har du brug for hjælp?

Lad os hjælpe dig

Vi sidder klar p√• chatten, som du finder nede i h√łjre hj√łrne.

Du kan ogs√• sende os en mail, give os et ring, eller bes√łge os i vores showroom p√• Amager.

Vælg hvordan du vil kontakte os:

Skriv til os på
kundeservice@mamamilla.dk

Ring til os på tlf:
71 99 23 86

Bes√łg os p√• Amager:
Fuglebækvej 3a, 1. sal
2770 Kastrup

S√łg