Returnering og ombytning

På denne side kan du læse, hvordan du returnere en varer du har købt, samt hvilke muligheder vi tilbyder i forbindelse med returnering og ombytning.

Vi har gjort det nemt for dig at købe returlabel direkte hos os. Så skal du blot printe label, sætte på pakken og aflevere den i en GLS-pakkeshop nær dig.

RETUR STEP-BY-STEP

TRIN 1

Udfyld bagsiden af vedlagte følgeseddel*

TRIN 2

Køb returlabel her og print den ud.

TRIN 3

Pak returseddel sammen med returvarer.

TRIN 4

Sæt returlabel på pakken og aflever i GLS pakkeshop.

*Hvis du har mistet din følgeseddel med returseddel, kan du printe en ny her: RETURSEDDEL

Hvor lang tid tager det?

BEHANDLINGSTID


Vi gør vores absolut bedste for, at du ikke skal vente for længe, men der kan gå op til 14 dage fra du afsender til vi behandler din retur.

Jeg vil ombytte, hvordan får jeg mine nye varer hurtigst?

HURTIG OMBYTNING


Du kan med fordel købe den nye vare og skrive en kommentar til det du sender retur. Når vi behandler dine returvarer, vil vi indsætte pengene på din konto inkl. fragt for den vare du bestilte.

 

Du kan også vælge at ombytte din vare direkte i vores showroom på Amager inden for vores åbningstid.

Hvilken adresse skal jeg sende det til?

ALTERNATIV: SEND SELV


OBS: Dette er kun til hvis du vælger at sende selv, i stedet for at købe vores returlabel. Ellers køb returlabel her. 

Du skal sende til MamaMilla, Fuglebækvej 3a 1. sal, 2770 Kastrup

 

BEMÆRK - Hvis du sender selv, skal du sende med omdeling til os, da vi ikke afhenter pakker på posthus eller ved pakkeshops.

Hvad gør jeg hvis jeg fortryder mit køb?

FORTRUDT KØB


Hvis du fortryder dit køb kan du gøre det inden for de første 14 dage efter du har modtaget pakken.

 

Er de 14 dage (og max 60) gået, så bliver dit tilgodehavende sendt til dig i form af et gavekort til MamaMilla (2 års løbetid).

 

Ved returnering skal varen være ubrugt og sendes tilbage i original emballage, eventuel kampagne gave skal også sendes med, da de er ofte købsbetinget.

Jeg har modtaget en forkert eller defekt vare, hvad gør jeg?

FORKERT / DEFEKT VARE


Hvis vi har sendt dig noget forkert, så tag endelig fat i vores kundeservice, enten på kundeservice@mamamilla.dk eller via vores livechat på hjemmesiden eller på tlf: 71 99 23 86

 

- Husk at have dit ordrenummer klar.

Har du brug for hjælp?

Lad os hjælpe dig

Vi sidder klar på chatten, som du finder nede i højre hjørne.

Du kan også sende os en mail, give os et ring, eller besøge os i vores showroom på Amager.

Vælg hvordan du vil kontakte os:

Skriv til os på
kundeservice@mamamilla.dk

Ring til os på tlf:
71 99 23 86

Besøg os på Amager:
Fuglebækvej 3a, 1. sal
2770 Kastrup

Søg