Returnering og ombytning

På denne side kan du læse, hvordan du returnere en varer du har købt, samt hvilke muligheder vi tilbyder i forbindelse med returnering og ombytning.

Vi har gjort det nemt for dig at returnere, da vi fra 10 maj er begyndt at vedlægge returlabels i pakkerne. Så du skal blot sætte den på pakken og aflevere den i en GLS-pakkeshop nær dig. Det koster 45kr at bruge returlabelen som fratrækkes dit returbeløb. Vil du returnere en ordre fra før den dato, så henter du en label ved at klikke her. Samme regler og priser gælder også her.

RETUR STEP-BY-STEP

TRIN 1

Udfyld bagsiden af vedlagte følgeseddel*

TRIN 2

Find den vedlagte returlabel frem

TRIN 3

Pak returseddel sammen med returvarer.

TRIN 4

Sæt returlabel på pakken og aflever i GLS pakkeshop.

*Hvis du har mistet din følgeseddel med returseddel, kan du printe en ny her: RETURSEDDEL

 

Du kan selvfølgelig også komme forbi vores butik på Amager og bytte eller returnere.

Se vores åbningstider her.

Hvor lang tid tager det?

BEHANDLINGSTID


Vi gør vores absolut bedste for, at du ikke skal vente for længe, men der kan gå op til 14 dage fra du afsender til vi behandler din retur.

Jeg vil ombytte, hvordan får jeg mine nye varer hurtigst?

HURTIG OMBYTNING

Ved ombytning skal du:

1. Foretage et nyt køb med den ønskede vare.

2. På retursedlen noterer du dit gamle og nye ordrenummer, så vi ved, at der er tale om en ombytning.

 

Når vi behandler dine returvarer, vil vi indsætte pengene på din konto inkl. fragt for den nye vare du bestilte, fratrukket de 45kr for brug af vores returlabel.

På den måde betaler du returfragt mens vi betaler leveringen til dig.

 

Du kan også vælge at ombytte din vare direkte i vores showroom på Amager inden for vores åbningstid.

Hvilken adresse skal jeg sende det til?

ALTERNATIV: SEND SELV


OBS: Dette er kun til hvis du vælger at sende selv, i stedet for at bruge vores vedlagte returlabel

Du skal sende til MamaMilla, Fuglebækvej 3a 1. sal, 2770 Kastrup

 

BEMÆRK - Hvis du sender selv, skal du sende med omdeling til os, da vi ikke afhenter pakker på posthus eller ved pakkeshops. Du kan heller ikke bruge DAO

Hvad gør jeg hvis jeg fortryder mit køb?

FORTRUDT KØB


Hvis du fortryder dit køb kan du gøre det inden for de første 14 dage efter du har modtaget pakken.

 

Er de 14 dage (og max 60) gået, så bliver dit tilgodehavende sendt til dig i form af et gavekort til MamaMilla (2 års løbetid).

 

Ved returnering, skal varen være ubrugt og sendes tilbage i original emballage, eventuel kampagne gave skal også sendes med, da de ofte er købsbetinget.

Jeg har modtaget en forkert eller defekt vare, hvad gør jeg?

FORKERT / DEFEKT VARE


Hvis vi har sendt dig noget forkert, så tag fat i vores kundeservice før du sender retur (medsend billeder/video ved reklamation), enten på kundeservice@mamamilla.dk eller via vores livechat på hjemmesiden eller på tlf: 71 99 23 86

 

- Husk at have dit ordrenummer klar.

Har du brug for hjælp?

Lad os hjælpe dig

Vi sidder klar på chatten, som du finder nede i højre hjørne.

Du kan også sende os en mail, give os et ring, eller besøge os i vores showroom på Amager.

Vælg hvordan du vil kontakte os:

Skriv til os på
kundeservice@mamamilla.dk

Ring til os på tlf:
71 99 23 86

Besøg os på Amager:
Fuglebækvej 3a, 1. sal
2770 Kastrup

Søg

SPAR PENGE - SE ALLE VORES TILBUD HER