På denne side kan du læse, hvordan du returnere en varer du har købt, samt hvilke muligheder vi tilbyder i forbindelse med returnering og ombytning.
På denne side kan du læse, hvordan du returnere en varer du har købt, samt hvilke muligheder vi tilbyder i forbindelse med returnering og ombytning.
Vi gør det nemt for dig at returnere, da vi vedlægger returlabels i pakkerne. Så du skal blot sætte den på pakken og aflevere den i en GLS-pakkeshop nær dig. Det koster 45kr at bruge returlabelen som fratrækkes dit returbeløb.
*Hvis du har mistet din følgeseddel, så vedlæg en note om hvad du ønsker der skal ske.
Er din returlabel bortkommet, så kontakt os.
Du kan selvfølgelig også komme forbi vores butik på Amager og bytte eller returnere.
Vi gør vores absolut bedste for, at du ikke skal vente for længe, men der kan gå op til 14 dage fra du afsender til vi behandler din retur.
Ved ombytning skal du:
1. Foretage et nyt køb med den ønskede vare.
2. På retursedlen noterer du dit gamle og nye ordrenummer, så vi ved, at der er tale om en ombytning.
Når vi behandler dine returvarer, vil vi indsætte pengene på din konto inkl. fragt for den nye vare du bestilte, fratrukket de 45kr for brug af vores returlabel.
På den måde betaler du returfragt mens vi betaler leveringen til dig.
Du kan også vælge at ombytte din vare direkte i vores showroom på Amager inden for vores åbningstid.
OBS: Dette er kun til hvis du vælger at sende selv, i stedet for at bruge vores vedlagte returlabel
Du skal sende til MamaMilla, Fuglebækvej 3a 1. sal, 2770 Kastrup
BEMÆRK - Hvis du sender selv, skal du sende med omdeling til os, da vi ikke afhenter pakker på posthus eller ved pakkeshops. Du kan heller ikke bruge DAO
Hvis du fortryder dit køb kan du gøre det inden for de første 14 dage efter du har modtaget pakken.
Er de 14 dage (og max 60) gået, så bliver dit tilgodehavende sendt til dig i form af et gavekort til MamaMilla (2 års løbetid).
Ved returnering, skal varen være ubrugt og sendes tilbage i original emballage, eventuel kampagne gave skal også sendes med, da de ofte er købsbetinget.
Hvis vi har sendt dig noget forkert, så tag fat i vores kundeservice før du sender retur (medsend billeder/video ved reklamation), enten på kundeservice@mamamilla.dk eller via vores livechat på hjemmesiden eller på tlf: 71 99 23 86
- Husk at have dit ordrenummer klar.
Vi sidder klar på chatten, som du finder nede i højre hjørne.
Du kan også sende os en mail, give os et ring, eller besøge os i vores showroom på Amager.
Vælg hvordan du vil kontakte os:
Skriv til os på
kundeservice@mamamilla.dk
Ring til os på tlf:
71 99 23 86
Besøg os på Amager:
Fuglebækvej 3a, 1. sal
2770 Kastrup