Handelsbetingelser

Nedenst√•ende betingelser g√¶lder for alle k√łb af varer i online shoppen p√• mamamilla.dk, som tilh√łrer

MamaMilla ApS
Fuglebækvej 3A, 1. sal
2770 Kastrup.
Telefon: 7199 2386
CVR: 39703491

Disse handelsbetingelser accepteres af kunden i forbindelse med afgivelse af ordrer og vil endvidere til enhver tid være tilgængelige på MamaMillas online shop. Vi håber, du får en god oplevelse i vores online butik.

Returnering og byt
Hos MamaMilla tilbyder vi 14 dages fuld returret og 60 dages byttegaranti.
Det betyder du kan få pengene tilbage 14 dage fra du henter pakken i pakkeshoppen, til vi har den i hænde igen.
Derudover tilbyder vi ombytning til anden varer 60 dage fra du modtager varen til vi har den i hænde igen.
Vi g√łr opm√¶rksom p√• at vi ikke afhenter pakke i diverse pakkeshops og heller ikke kan tage imod DAO pakker. Sender du retur uden forsikring, fraskriver vi os ansvaret for bortkomne pakker.¬†

Returnering og byt af Gaver:

K√łber du gaver hos MamaMilla g√¶lder de samme regler som ved almindelig retur/bytte. Dvs. modtager kan f√• pengene retur 14 dage fra pakken er hentet i pakkeshoppen.¬†Derudover tilbyder vi ombytning til anden varer 60 dage fra varen er modtaget til vi har den i h√¶nde igen.

Du kan med fordel v√¶lge at tilk√łbe forl√¶nget returret.

K√łb forl√¶nget returret (alle pengene retur), kun 19kr. Du har s√• hele 45 dages fuld returret i steder for 14. G√¶lder KUN produkter denne k√łbes med og kan IKKE k√łbes efterf√łlgende.

Nægtelse af modtagelse

Du kan ikke returnere en vare ved at nægte modtagelse af pakken(ved ikke at afhente den i pakkeshoppen). Ved manglende afhentning af en forsendelse i pakke shoppen, returneres pakken til os.

√ėnskes pakken gensendt opkr√¶ves en ny fragtbetaling p√• 39,- (pakkeshop) og 49,- (Hjemmelevering). √ėnskes den ikke gensendt, vil der blive modregnet et gebyr p√• 45,- som d√¶kker halvdelen af den udgift vi har i forbindelse med en ikke afhentet pakke.¬†

Produktinformation
P√• MamaMilla.dk oplyses varens v√¶sentlige egenskaber. For yderligere oplysninger eller sp√łrgsm√•l kan vi kontaktes via¬†e-mail: kundeservice@mamamilla.dk, telefon:¬†71992386 eller via vores Facebookside: MamaMilla.¬†

 

Priser og betaling
Alle opgivne DKK priser er inkl. moms, p.t. 25%. Vi forbeholder os ret til at √¶ndre priser p√• hjemmesiden med √łjeblikkelig virkning. Den g√¶ldende pris for dit k√łb er den, som p√• tidspunktet for bestillingen er angivet p√• hjemmesiden ud for den p√•g√¶ldende vare.
Forsendelsesomkostninger betales delvist af kunden. S√•fremt varen √łnskes leveret til din n√¶rmeste GLS pakkeshop, og du er bosat i Danmark, koster fragten 39 kr. √ėnskes varen leveret til din privatadresse, till√¶gges forsendelsesomkostninger p√•¬†10 kr.
Vi sender IKKE¬†til F√¶r√łerne og Gr√łnland (I eventuelle undtagelser till√¶gges forsendelsesgebyr p√• 400 kr.)

MamaMilla modtager betaling med Dankort, Visa eller Visa-Dankort. N√•r du afgiver din ordre, bliver pengene reserveret p√• din konto. Bel√łbet vil f√łrst blive trukket p√• din konto, n√•r vi afsender varen. Kontakt os via e-mail eller telefon, hvis du √łnsker at betale med MobilePay. Du kan ogs√• v√¶lge selv at afhente dine varer og betale ved fremm√łde.

Rabatkoder
Man kan aldrig kombinere rabatkoder. Man kan til enhver tid kun bruge 1 rabatkode pr. ordre.
St√•r der ikke udl√łbsdato p√• din rabatkode, udl√łber den 3 mdr. efter du har modtaget den.

K√łb nu, betal til d. 1.

N√•r du benytter vores "K√łb nu, betal til d.1." funktion, s√• vil bel√łbet blive reserveret p√• din konto men vi tr√¶kker f√łrst pengene til d. 1. i n√¶ste m√•ned. Dette betyder, at hvis du har et "Debit kort", vil det p√•g√¶ldende bel√łb ikke v√¶re tilg√¶ngelig for dig til at handle for.

Bemanding
Du kan bestille online p√• det tidspunkt af d√łgnet, du √łnsker. Personalet hos MamaMilla h√•ndterer bestillinger mandag til fredag kl. 09:00 -14:00. Bestillinger, der er foretaget uden for dette tidsrum, bliver h√•ndteret den f√łlgende hverdag.

Levering
Vi bestr√¶ber os p√• at levere din vare inden for 1-2 arbejdsdage. I tilf√¶lde, hvor den √łnskede vare ikke er p√• lager p√• bestillingstidspunktet, vil vi kontakte dig p√• telefon eller e-mail for at aftale n√¶rmere, hvis ikke andet er angivet under det p√•g√¶ldende produkt.

Forsendelsesomkostninger betales delvist af kunden. S√•fremt varen √łnskes leveret til din n√¶rmeste GLS¬†pakkeshop, koster fragten 39 kr. Du modtager et trackingnummer, s√• snart din ordre er afsendt.
√ėnskes varen leveret p√• din privatadresse, koster det 49 kr. Levering sker p√• den leveringsadresse, du har oplyst ved bestilling.
√ėnsker du at afhente dine varer p√• Amager, v√¶lger du "afhentning" n√•r du bestiller. Derefter kan du komme forbi i vores √•bningstid n√•r det passer dig, for at afhente din pakke.
Vi¬†leverer IKKE til F√¶r√łerne, Gr√łnland (I enkelte undtagelser till√¶gges forsendelsesgebyr p√• 200 kr.)

Som forbruger har du ret til at h√¶ve k√łbet, s√•fremt varen er forsinket i forhold til det aftalte.

Vi forsikrer alle forsendelser mod bortkomst og skade, mens de er i transit fra MamaMilla til modtageradressen. Så snart der er kvitteret for forsendelsen på den aftalte adresse, bortfalder forsikringen. Hvis din pakke er beskadiget ved ankomst, anbefaler vi, at du laver en anmærkning om, at du modtager en skadet pakke, når du kvitterer for forsendelsen.

Sådan forholder du dig, hvis du modtager en pakke, der er blevet beskadiget under transporten

Hvis du modtager en pakke, hvor et et eller flere produkter er blevet beskadieget under transporten kan du enten selv anmelde sagen på www.kontaktgls.dk. eller henvende dig til vores kundeservice på kundeservice@mamamilla.dk og så vil vi oprette sagen for dig.

For at oprette en skadesag er der nogle krav der g√łr sig g√¶ldende:

Ved skade skal henvendelse ske inden for 5 hverdage fra levering af pakken.

Vi skal bruge foto af:

  • Pakkens udvendige flader
  • Den samlede indvendige beskyttelse
  • Det skadede indhold
  • Billede af GLS-labelen synlig p√• pakken¬†¬†

Dvs. Foto af pakken, emballagen og det beskadigede.

Vi sender dette til videre til GLS. Hvis de vurderer det n√łdvendigt, henter de pakken (inkl. emballage) retur til GLS til besigtigelse. Pakken skal derfor st√• klar til afhentning (i oprindelige emballage og med oprindeligt kassefyld) p√• modtager-adressen. Pakken m√• ikke flyttes fra leveringsadressen, f√łr sagen er afgjort.

Hvis vi ikke modtager den n√łdvendige dokumentation i form af fotos og hvis betingelserne i √łvrigt ikke overholdes, kan vi desv√¶rre ikke refundere for vare/varer.

Ansvarsfraskrivelse/garantier
MamaMilla yder garanti p√• alle k√łbte¬†varer, s√• l√¶nge retningslinjerne¬†for det p√•g√¶ldende produkt er fulgt. Garantien for vores produkter g√¶lder i 2 √•r fra k√łbstidspunktet.

MamaMilla kan ikke g√łres erstatningsansvarlig ved levering efter den estimerede leveringstid.

MamaMilla fraskriver sig ethvert ansvar i forbindelse med force majeure samt evt. fejl der m√•tte v√¶re i markedsf√łringen, s√• som tydelige fejl i priser mv.

Særlig ansvarsfraskrivelse for babynest og juniornest
Efterlad aldrig dit barn uden opsyn. Selvom vores babynest er udviklet til at mindske risikoen for overophedning, fald o.lign. anbefales det stadig, at du til enhver tid ikke efterlader dit barn uden opsyn. Hold altid √łje med dit barns vejrtr√¶kning og temperatur.

Barnets hoved skal ligge i modsatte ende af snorene, og vi anbefaler, at du binder snorene helt tæt sammen.

Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde dit k√łb inden for 14 dage uden begrundelse. Fortrydelsesretten udl√łber 14 dage efter, varerne er modtaget. Din bytteret g√¶lder 60 dage!

For at g√łre brug af fortrydelsesretten skal du meddele os utvetydigt, at du √łnsker at fortryde dit k√łb, f.eks. ved brev eller e-mail. Du kan ikke blot undlade at tage imod pakken eller lade v√¶re med at hente den i GLS pakkeshop.

Hvis du v√¶lger at fortryde et k√łb, skal du returnere varen til os. Du h√¶fter for eventuel forringelse af varens v√¶rdi, som skyldes anden h√•ndtering, end hvad der er n√łdvendigt for at fastsl√• varens art, egenskaber og den m√•de, den fungerer p√•. Da varens emballage, har betydning ved gensalg af varen, vil det udg√łre en v√¶rdiforringelse, s√•fremt emballagen er beskadiget eller ikke sendes med retur. Du b√¶rer risikoen for, at varen er forsvarligt emballeret under returforsendelsen. Vi anbefaler, at du sender varen som forsikret¬†pakke med PostNord - ikke med alternative pakkedistribut√łrer - da det g√łr det umuligt at spore varen, hvis den skulle blive v√¶k under returforsendelsen. Vedl√¶g samtidig en kopi af fakturaen. Skriv venligst tydeligt, at du √łnsker at g√łre brug af fortrydelsesretten, og at du √łnsker at f√• tilbagebetalt varens pris.

Du skal returnere varerne uden un√łdig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du vil fortryde dit k√łb.

Kunden betaler selv returfragten. Varer, der returneres uden frankering eller pr. efterkrav, nægtes modtagelse.

Du skal returnere varerne til denne adresse:

MamaMilla
Fuglebækvej 3A, 1sal
2770 Kastrup

Returlabel
Du kan læse meget mere om returfragtlabels her

Hvis du fortryder et k√łb, refunderer vi betalingen til den bankkonto k√łbet er betalt fra, hurtigst muligt og senest 14 dage efter, vi har modtaget varen retur.

Refusion sker til det betalingskort, ordren er gennemf√łrt med. Ved forudbetaling via bankoverf√łrsel sker refusion til den konto, der er betalt fra.

K√łbeloven
I till√¶g til ovenst√•ende har du som kunde 2 √•rs reklamationsret i tilf√¶lde af fejl og mangler i overensstemmelse med K√łbelovens almindelige bestemmelser.

Reklamation
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes du rette henvendelse til MamaMilla: kundeservice@mamamilla.dk.

Reklamationen skal sendes til vores kundeservicemail, så vi hurtigst muligt kan oprette den i systemet og hjælpe dig - du kan ikke være sikker på at den ses på hverken Facebook, Instagram, Messenger eller chat.

 

Værdiforringelse

Produkterne m√•¬†ikke have lugte af udefrakommende dufte s√•som parfumer, dyr eller r√łg.

Ved returnering af en vare, der har været taget i brug, hæfter du for en eventuel værdiforringelse af varen.

Værdiansættelsen foretages af MamaMilla.

Værdiforringelsen forstås som forskellen mellem prisen du har betalt og varens generelle handelsmæssige salgspris med den pågældende forringelse.

Varer, hvor emballagen er manglende eller √łdelagt, kan som udgangspunkt ikke tages retur.

Beskyttelse af personoplysninger
Det er vigtigt for MamaMilla, at dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Adgangen til alle registrerede brugerdata på MamaMilla.dk er begrænset til betroede medarbejdere hos MamaMilla.

MamaMilla videregiver eller sælger ikke oplysninger, som kan forbindes med dig, til tredjepart.

Gavekort/konkurrencer
Vi udlodder ofte gavekort eller produkter i forbindelse med tilmelding til vores nyhedsbrev eller konkurrencer p√• Facebook og Instagram. Vinderne f√•r direkte besked p√• den angivne e-mail. Udl√łbsdato p√• gavekortene er 2 √•r fra vinderen findes. Gevinsterne kan ikke ombyttes til kontanter.

MamaMilla gemmer ikke navne og e-mailadresser på brugere, der har deltaget i eksempelvis konkurrencer, efter konkurrencen er afsluttet, medmindre man selv har sagt ja til at tilmelde sig vores nyhedsbrev.

Pricerunner
Som medlem p√• PriceRunner sikres dit k√łb op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opst√• i forbindelse med dit k√łb. K√łbsgarantien er gratis for dig som forbruger og g√¶lder for alle k√łb, n√•r du handler hos os. Hvis du ikke allerede er medlem p√• PriceRunner og har bes√łgt os via dem, s√• kan du inden for 60 minutter efter dit k√łb gennemf√łre din registrering. Det koster ingenting og tager mindre end tre minutter, og vupti s√• er dit k√łb omfattet af garantien!
F√• PriceRunner K√łbsgaranti i dag
For at K√łbsgarantien skal g√¶lde er det n√łdvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget g√•r galt i forbindelse med dit k√łb s√•som at varen er √łdelagt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbeh√¶ftet eller leveringen udebliver. Erstatning udbetales alene for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte √łkonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen √łkonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, v√¶rditab eller udeblevne indt√¶gter. For de endelige regler og vilk√•r og oversigt over kategorier, der ikke er d√¶kket af garantien, bes√łg PriceRunner.

Forbehold for ændringer
MamaMilla.dk forbeholder sig ret til at √¶ndre og opdatere de regler og betingelser, der g√¶lder for dette website. Det er derfor vigtigt, at du l√łbende holder dig orienteret, om der er sket √¶ndringer.

Kundeservice

Forsendelse og levering

Ofte stillede sp√łrgsm√•l

Om MamaMilla

MamaMillas historie

 

Cookie- og privatlivspolitik

Introduktion
N√•r du bes√łger vores website indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold og til at √łge v√¶rdien af de annoncer, der vises p√• siden. Hvis du ikke √łnsker, at der indsamles oplysninger, b√łr du slette dine cookies og undlade videre brug af websitet. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres form√•l og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.

Cookies
Websitet anvender ‚ÄĚcookies‚ÄĚ, der er en tekstfil, som gemmes p√• din computer, mobil el. tilsvarende med det form√•l at genkende den, huske indstillinger, udf√łre statistik og m√•lrette annoncer. Cookies kan ikke indeholde skadelig kode som f.eks. virus.

Hvis du sletter eller blokerer cookies vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere at websitet ikke fungerer optimalt samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.

Personoplysninger

Generelt
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henf√łres til dig. N√•r du benytter vores website indsamler og behandler vi en r√¶kke s√•danne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i konkurrencer eller unders√łgelser, registrerer dig som bruger eller abonnent, √łvrig brug af services eller foretager k√łb via websitet.

Vi indsamler og behandler typisk f√łlgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker p√• (interesser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det vil typisk v√¶re i forbindelse med oprettelse af login eller ved k√łb.

Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger h√¶ndeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i √łvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Formål
Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og vise dig de annoncer, som vil have st√łrst sandsynlighed for at v√¶re relevante for dig, at registrere dine k√łb og betalinger, samt at kunne levere de services, du har efterspurgt, som f.eks. at fremsende et nyhedsbrev. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores services og indhold.

Periode for opbevaring
Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, n√•r de ikke l√¶ngere er n√łdvendige. Perioden afh√¶nger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvorn√•r informationer slettes.

Videregivelse af oplysninger
Data om din brug af websitet, hvilke annoncer, du modtager og evt. klikker p√•, geografisk placering, k√łn og alderssegment m.v. videregives til tredjeparter i det omfang disse oplysninger er kendt. Vi benytter kun Google og Facebook og ingen personlige oplysninger videregives!

Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.

Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Indsigt og klager
Du har ret til at f√• oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid g√łre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan ogs√• tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: [ ¬†kundeservice@mamamilla.dk ¬†]. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du ogs√• mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

Udgiver
Websitet ejes og publiceres af:

MamaMilla ApS
Fuglebækvej 3A, 1. sal
2770 Kastrup
Telefon: 71992386
Email: kundeservice@MamaMilla.dk

S√łg