Videre til indhold
Kurv

Reklamation

Når du handler hos MamaMilla har du 2 års reklamationsret i henhold til Købeloven.

Fejl på en vare kan skyldes fabrikationsfejl, materialefejl, instruktionsfejl, manglende oplysninger om varen m.m. der var til stede ved modtagelsen. Hvis en sådan fejl opdages, er det vigtigt, at du hurtigst muligt klager til os for at finde en løsning, da du ellers kan risikere at miste dine rettigheder. Fejlen skal dokumenteres og godkendes af MamaMilla, og afhængigt af situationen kan du få tilbudt en reparation, et erstatningsprodukt eller en reduktion i prisen. Garantien dækker ikke skader, der er opstået ved forkert brug eller hvis fejlen ikke kan bekræftes.

Du har ikke pligt til at undersøge varen for fejl ved modtagelsen, men skulle du opdage en fejl, bør du straks kontakte os hurtigst muligt. Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du kontakte vores kundeservice via mail (kundeservice@mamamilla.dk).

Vi vil anmode om en beskrivelse af problemet samt billeder eller video der tydeligt viser problemet, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. Eventuel refundering sker hurtigt efter, at vi har modtaget og behandlet den returnerede vare på vores lager.

Hos MamaMilla dækker vi returfragten, når du gør brug af garantien eller reklamationsretten.