Levering
Vi bestræber os på at levere dine varer indenfor 1-2 arbejdsdage. Er din bestilling lavet inden kl. 14.00, bestræber vi os på at afsende samme hverdag, og du kan forvente at modtage dagen efter.
Leveringstiden kan dog variere afhængigt af de produkter, du køber. Du kan finde leveringstiden for hvert enkelt produkt på vores hjemmeside. Hvis en vare ikke er på lager, vil du blive kontaktet via e-mail eller telefon af en af MamaMillas medarbejdere inden for få timer efter dit køb.
Da vi ikke altid har alle varer på lager, kan leveringstiden spænde fra cirka 1 til 14 dage (eller mere i særtilfælde). Din ordre vil blive afsendt, når alle varerne er pakket og klar til forsendelse. Den nyeste estimerede afsendelsesdato skal derfor betragtes som den faktiske afsendelsesdato.
Levering anses som fuldført, når PostNord har afleveret pakken på den angivne leveringsadresse, og du har kvitteret for modtagelsen.
Vi tilbyder forsendelse til Danmark, Sverige, Norge, Grønland og andre destinationer. Forsendelsesomkostningerne afhænger af destinationslandet. I Danmark tilbyder vi gratis levering ved køb over 595 kr. med forsendelsesmetoden "PostNord Pakkeshop".
Vigtigt! Hvis du modtager en vare, der er beskadiget, skal du ikke sende den retur. Kontakt i stedet vores kundeservice (kundeservice@mamamilla.dk) for at oprette en reklamation.
Forsendelsesmetode
Alle forsendelser sendes med PostNord.
Når din ordre er sendt, vil du modtage en e-mail med en track-and-trace-kode, så du kan følge din forsendelse online.
Forsendelsesomkostningerne vises, når du har lagt varer i din kurv og valgt leveringsadresse.
Fragtomkostninger
Forsendelsesomkostninger betales delvist af MamaMilla og kunden. Såfremt varen ønskes leveret til din nærmeste postnord pakkeshop, koster fragten 45 kr. Du modtager et trackingnummer, så snart din ordre er afsendt.
Der er altid fri fragt på ordrer over 595 kr til en pakkeshop.
Du har følgende leveringsmåder, når du køber varer på MamaMilla.dk:
- Afhentning gratis i Helsingør (Kongevejen 10). Hvis du har bestilt varer fra fjernlager, skal du være opmærksom på, at du først kan afhente ordren, når du har modtaget besked om at pakken er klar til afhentning via email.
- Den billigste pakke kan sendes for 45 kr - den gælder for PostNord til en pakkeboks nær dig. PostNord omdeler også om lørdagen,
- Privatpakker MED omdeling koster 59 kr. Pakken bliver leveret hjem til din dør.
- Erhvervspakker koster 59 kr og sendes med PostNord. Pakken bliver leveret på din arbejdsplads, nemt og bekvemt.
- Bestiller du for over 595 kr sender jeg gratis - det gælder for PostNord til en pakkeboks nær dig.
Bestiller du fra udlandet sendes pakken med PostDanmark.
Ekstra omkostninger ved tunge pakker
Du betaler som udgangspunkt den pris der er opgivet når du bestiller. Priserne du ser når du bestiller er priser på en pakke op til 5 kg, med undtagelse fra Island, her er maxvægt 2 kg. Vejer din pakke mere end det, vil du blive kontaktet for yderligere fragtomkostninger.
Levering direkte fra leverandør
Nogle af vores produkter sendes direkte fra leverandørens lager (dropshipping) i stedet for vores eget. Når du køber et produkt, der sendes fra leverandørens lager, modtager du først en bestillingsbekræftelse fra MamaMilla og derefter en leveringsbekræftelse med et sporingslink fra leverandøren.
I tilfælde hvor produkter sendes fra leverandørens lager, vil dine oplysninger, herunder navn, adresse, telefonnummer og e-mail, blive delt med leverandøren for at muliggøre korrekt levering af varen. Dette accepteres af kunden ved afgivelse af ordre.
Hvis du ønsker at returnere eller reklamere over et produkt, der er sendt fra leverandørens lager, skal du kontakte os som normalt.
Transportskader
Hvis du modtager en pakke, hvor en et eller flere produkter er blevet beskadiget under transporten skal du henvende dig til vores kundeservice på kundeservice@mamamilla.dk og så vil vi oprette sagen for dig.
For at oprette en skadesag er der nogle krav der gør sig gældende:
Ved skade skal henvendelse ske inden for 5 hverdage fra levering af pakken.
Vi skal bruge foto af:
- Pakkens udvendige flader
- Den samlede indvendige beskyttelse
- Det skadede indhold
- Billede af PostNord-labelen synlig på pakken
Dvs. Foto af pakken, emballagen og det beskadigede.
Vi sender dette til videre til PostNord. Hvis de vurderer det nødvendigt, henter de pakken (inkl. emballage) retur til PostNord til besigtigelse. Pakken skal derfor stå klar til afhentning (i oprindelige emballage og med oprindeligt kassefyld) på modtager-adressen. Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen, før sagen er afgjort.
Hvis vi ikke modtager den nødvendige dokumentation i form af fotos og hvis betingelserne i øvrigt ikke overholdes, kan vi desværre ikke refundere for vare/varer.